top of page
Caută

Cele mai bune subiecte pentru e-mail marketing care captează atenția abonatilor.

  • Mirio
  • 12 apr.
  • 7 min de citit

Cele mai bune subiecte pentru e-mail marketing joacă un rol esențial în succesul unei campanii. Conform ultimelor statistici, 89% dintre respondenți au declarat că decid să deschidă un e-mail în funcție de doi factori principali: relevanța și importanța subiectului.


Mai mult, 64% dintre utilizatori aleg să deschidă sau să șteargă un e-mail doar analizând linia de subiect, iar 69% o folosesc ca principal criteriu pentru a marca un mesaj drept spam.


Dacă subiectul nu este atractiv, e-mailul riscă să nu fie deschis deloc — de aceea, alegerea celor mai bune subiecte pentru e-mail marketing este crucială.


Liniile de subiect ale e-mailului sunt cruciale pentru a atrage atenția și pot avea un impact semnificativ asupra ratelor de deschidere, făcându-le o componentă vitală a campaniilor de e-mail de succes.


Concizia este cheia. În mod ideal, păstrați liniile de subiect sub 50 de caractere, pentru a va asigura vizibilitatea mesajului pe dispozitivele mobile și pentru a asigura claritate și relevanță pentru destinatari.


Evitati declanșatoare de spam frecvente precum semnele de punctuație excesive sau expresii precum „GRATIS!!!” deoarece poate duce la o livrabilitate mai scăzută și la aterizarea e-mailurilor în foldere de spam. Subiectele clare și relevante sunt esențiale !


Personalizarea liniilor de subiect poate crește implicarea și ratele de deschidere. Tehnici precum adresarea numelui destinatarului sau referirea la interacțiunile anterioare pot crește ratele de deschidere.

 

Ce influenteaza ratele de deschidere a e-mailului ?


Frecvența, relevanța, liniile de subiect ale marketingului prin e-mail și calitatea listei influențează ratele de deschidere a e-mailurilor, dar există și alți factori.

  • Ora în care trimiteți e-mailuri. 

Trimiteți e-mailurile la orele de vârf pentru a obține rate de deschidere mai bune.

 

Brevo are niște statistici recente cu privire la acest aspect:

cele mai bune ore de trimitere email pentru a obține rate de deschidere mai mari
  • Tipuri de e-mail. 

Cercetarea GetResponse arată că fluxul de email tip RSS are cea mai bună rată de deschidere, urmată de buletine informative.


E-mailurile automate bazate pe comportamentul cumpărătorului și buletinele informative apar pe locul 3 si 4.   

      

Lungimea subiectelor contează. GetResponse spune că liniile de subiect cu maximum 70 de caractere primesc cele mai multe deschideri.


Cuvintele individuale precum „Invitație”, „știri” și „nou” au deschideri mai mari.


Cuvinte precum „gratuit”, „ofertă” și „pe viață” au mai puține deschideri.


O propunere de achizitie cu beneficii unice: ce oferiți dvs. suplimentar fata de alte companii?


Cele mai bune linii de subiect pentru marketing prin e-mail.


Diferite tipuri de linii de subiect generează rate de deschidere mai mari.


Unii creează urgență, alții creează intrigi, iar unii genereaza emoții. Înțelegerea acestor tipuri vă ajută să creați linii de subiect care să atragă cititorii să deschidă e-mailurile sau articolele create.


1. Subiecte care generează curiozitate.


Este in natura umană să fii curios și poți folosi acest lucru în avantajul tău, creând subiecte care trezesc interesul. Nu oferiți toate informațiile, oferiți doar un teaser.


De exemplu, dacă subiectul spune „Femeile sunt mai active pe rețelele sociale decât bărbații”, nu există niciun motiv să dai click, deoarece expeditorul a dat deja răspunsul.


În schimb, daca subiectul este “Cine sunt mai activi pe rețelele sociale, barbatii sau femeile?”


Acum că au deschis e-mailul, doriți să vă îmbunătățiți ratele de click. Cum? Continuând să stimulezi curiozitatea în corpul mesajului tău.

 

Stârnind curiozitatea cu subiectul:

Creșteți rata de deschidere

Îmbunătățiți rata de click

Aduceți mai mult trafic către site-ul dvs

Creșteți potențialul conversiilor

Pornind de la linia de subiect, puteți menține cititorii implicați pana la corpul e-mailului pentru a încuraja clickurile.

 

Subiectele eficiente îi țin pe abonații activi si interesati.


2. Subiecte care comunică urgență.


E-mailurile cu subiecte urgente tind să se deschidă mai des, deoarece folosesc FOMO (fear of missing out = frica de a pierde). Funcționează pentru că creierul nostru este conectat să acorde prioritate acțiunii rapide atunci când se confruntă cu posibilitatea de a pierde, făcând din urgență un declanșator puternic pentru implicare.


Companiile aeriene și hotelurile fac asta tot timpul.


„Au mai rămas doar 4 locuri pentru acest zbor.”

„Au mai rămas 3 camere pentru datele selectate.”

 

Adăugarea unui termen limită strâns face această strategie și mai eficientă.


De asemenea, puteți crea urgență cu cuvântul ales. Studiile de referință arată că liniile de subiect care au cuvinte precum „rapid” sau „azi” au rate de deschidere de 36,18 la sută și, respectiv, 45,6 la sută.


Lipsa și urgența merg mână în mână atunci când vine vorba de metodele de marketing prin e-mail.


3. Subiecte care includ oferte gratuite.


Vrei să-ți faci clienții fericiți? Trimiteți oferte și promoții gratuite abonaților dvs. de e-mail.


De asemenea, gratuitățile oferă clienților dvs. un motiv pentru a deschide și a face click pe mesajele dvs., iar acestea pot genera vanzari.


Studiile arată că, cadourile au o rată de conversie de aproximativ 34%.


Toată lumea iubește un freebie, dar psihologia din spatele lui este mai profundă decât atât.

Subiectele care sugerează un beneficiu activează ceea ce se numește sistemul de recompensă al creierului.


Cuvântul „freebie” se referă la un articol sau un serviciu oferit gratuit, adesea ca parte a unor strategii de marketing pentru a atrage clienți sau pentru a promova un produs. Freebie-urile pot include mostre gratuite, produse promoționale sau servicii cu acces gratuit pentru o perioadă limitată.

 

Folosiți „gratuit” în mod strategic și asociați-l cu o formulare bazată pe valoare, de exemplu, „Obțineți ghidul X in mod gratuit doar astăzi" !

 

În cele din urmă, iată câteva sfaturi pentru a-ți scrie subiectul „gratis”:

 

Fă-l limitat în timp, ca și celelalte oferte ale tale.


Personalizează acolo unde este posibil.


4. Subiecte care sunt Personalizate.


Utilizarea personalizării în subiectul e-mailului creează încredere și vă poate ajuta să stabiliți o relație pe termen lung.

 

Alte beneficii ale personalizării includ:

 

Rate de deschidere și de click mai mari.

Rate mai bune de implicare și răspuns.

Segmentare îmbunătățită pentru a viza mai bine clienții.

Mai multe conversii și vânzări.

O experiență personalizată pentru clienți pentru o fidelizare îmbunătățită .

 

5. Subiecte care evidențiază subiecte de știri recente.


Oamenii vor să primească știri de ultimă oră pentru că ofera un sentiment de urgență și cu toții vrem să fim mereu la curent cu iltimele noutati.

Așadar, oferiți-le abonaților ceea ce își doresc, scriind conținut relevant pe subiecte importante din domeniul in care activati.

 

6. Subiecte care comunică dovada socială a conceptului.


Dovada socială este un concept psihologic, iar ideea din spatele lui este simplă: dacă marea majoritate face ceva, trebuie să fie corect.

 

7. Subiecte cu iz de poveste.


Toată lumea iubește o poveste bună. Și la fel cum am vorbit mai devreme, povestirea generează curiozitate și permite o conexiune personală.


De asemenea, marketerii și brandurile iubesc povestea. Este o metodă de marketing pentru că poveștile provoacă emoții, ceea ce stimulează vânzările.


Evident, nu poți spune o poveste întreagă doar cu un subiect, dar o poți folosi pentru a intriga și introduce o poveste.

 

Nu sunteți sigur ce poveste să spuneți?

 

Mai întâi, captează atenția abonaților tăi cu un subiect captivant despre povestea ta.

Apoi, includeți doar primele câteva rânduri sau paragrafe din e-mail.

Fă-i să-ți viziteze site-ul web sau blogul pentru a termina de citit.


Companiile folosesc povestirea ca strategie de marketing de conținut, iar cercetările arată că 92% dintre consumatori doresc ca brandurile să producă reclame asemănătoare poveștilor.

 

8. Subiecte cu campanii de retargeting.


Te-ai întrebat vreodată ce se întâmplă cu potentialii clienți online dupa ce pun ceva în coșul de cumparaturi și asta este ultima dată când auzi de ei.


Acest aspect reprezinta o problemă uriașă pentru magazinele de comerț electronic unde 70% dintre potentialii cumpărători abandoneaza cosurile de cumparaturi.

 

Creați un nou sentiment de urgență !

Personalizați conținutul și ofertele !

Oferă reduceri irezistibile sau oferte speciale !

 

Dacă clienții dvs. abandonează frecvent articolele din coșul de cumpărături, luați măsuri.


Luați în considerare includerea unui scurt sondaj în care să întrebați de ce s-au răzgândit.


Retargetati cu reclame pe Facebook, Google, Linkedin etc.

Oferă-le transport gratuit.

Spuneți-i clientului exact ceea ce oferiți în linia de subiect.

Utilizați linii de subiect precum:

 

"Ultima șansă! Articolele din coșul tău se vând rapid!"

Ceva care să vă ajute să verificați: X% reducere!”

„Ți-am salvat căruciorul – doar astazi!”

 

9. Subiecte care includ anunţuri şi evenimente.


Dacă compania dvs. participă la o expoziție sau lansează un eveniment live, trimiteți clienților o invitație prin e-mail sau bilete gratuite sau cu reducere. Aceste e-mailuri funcționează deoarece îi pot face pe clienți să se simtă ca și cum ar fi parte dintr-un grup exclusiv și pot crea un sentiment de entuziasm.

 

Încercați un subiect de e-mail, cum ar fi...

 

„2 bilete GRATUITE. Ești invitat să ni te alături.”

 

Acesta va încuraja cititorul să facă click pe e-mail și să profite de oferta dvs.

 

Nici nu aveți nevoie de un eveniment fizic pentru a face acest lucru. Invitațiile la evenimente online pot funcționa la fel de bine.

Greșeli obișnuite în linia de subiect al e-mailului

Greșeli obișnuite în linia de subiect al e-mailului.


Liniile de subiect ale e-mailului sunt ușor de corectat. Dar sunt la fel de ușor de greșit și există câteva greșeli pe care agenții de marketing le fac în mod regulat:

 

 

Hannah McDonald, director de producție de conținut la NP Digital, explică:

 

"Unul dintre cele mai frecvente defecte ale subiectului e-mailului este lipsa de claritate sau relevanță. Acest lucru îi determină pe destinatari să ignore sau să ștergă e-mailul.


O altă problemă? Folosirea excesivă a declanșatoarelor de spam precum „GRATIS!!!” sau prea multe semne de exclamare. Acestea vă pot trimite e-mailurile direct către spam.


De asemenea, trebuie să ne amintim că liniile de subiect care sunt prea lungi sunt tăiate pe dispozitivele mobile. Menținerea lor concisă (sub 50 de caractere) în timp ce transmiteți valoare este cheia pentru creșterea ratelor de deschidere.”

 

Subiectul are 90 de caractere (inclusiv spații).


Cele mai bune practici sugerează păstrarea liniilor de subiect sub 50 de caractere pentru o lizibilitate optimă, în special pe dispozitivele mobile, unde cele mai lungi sunt tăiate.

 

Alte greșeli comune ale subiectului e-mailului care trebuie evitate includ:

 

Lipsa de claritate și concentrare:


„Un ghid pentru garanții” șau „Cum am crescut o afacere cu 49% prin adăugarea unei garanții”?

Ce ar putea copleși sau deruta cititorii, deoarece îi lipsește o focalizare clară ?


Lipsa optimizării mobile:


Dispozitivele mobile au o vizibilitate a liniei de subiect de maximum 78 de caractere. Aceasta înseamnă că este posibil ca mesajul cheie să nu fie complet vizibil pentru destinatari.

  

Concluziii:


Alegerea subiectului potrivit vă poate ajuta să vă îndepliniți obiectivele de marketing și există o mulțime de abordări pe care le puteți adopta.


Subiectele bune stârnesc emoții, dezvolta curiozitate și ofera valoare. Spune povești de neuitat și creează un sentiment de urgență cu subiectele alese. Așa creșteți ratele de deschidere și clickurile.


De asemenea, puteți utiliza personalizarea pentru a intra în legătură cu potentialii dvs. clienti și pentru a le câștiga încrederea și loialitatea.


Acestea sunt doar câteva modalități prin care puteți utiliza liniile de subiect de marketing prin e-mail pentru a atrage și a captiva abonații dornici să afle mai multe.


Un alt articol interesant si pe aceasi tema >> Statistici de email-marketing pe care ar trebui să le cunoașteți !



 

S.C. MIRIO DEVELOPMENT SRL

CUI: 47923339

Reg. Com: J10/325/2023

              Office: Sector 3. Bucuresti 

Email

Connect

  • Facebook
  • LinkedIn

© 2023 by MIRIO DEVELOPMENT

bottom of page